Translate

onsdag 8 juli 2015

Den 10 Mars

kom en liten pojke till oss....

Jag har varit rätt upptagen med att vara
gravid den sista tiden, så därför
har det inte hänt så mycket här hemma
Trött och stor som en flodhäst så
kunde jag inte göra så mycket
Fick även Hydronefros så de sista
veckorna var rätt plågsamma
Här e jag 4 dagar innan nedkomst
+ 25 kg


Tufzan gillade att sova på och jämte min mage
Hon väntade o väntade på att den skulle
komma ut men blev ganska snopen när
det var en bebis! Hon hoppades nog på kattbebisar


När förverkarna kom tog det ungefär 2 dygn
innan bebis landade, under tiden
sydde jag ett babynest för att han
skulle ha nånstans att sova eftersom
varken rum eller spjälsäng var klar
Men han sover jämte mig i sängen o
nestet är i soffan just nu

Här är vår lilla knorris
Lexiam heter han och vägde 3915 g
och var 52 cm lång


Lik pappsen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar