Translate

onsdag 14 maj 2014

Vår i trädgården


Vad är finare än en svensk sommar....
I helgen har vi fixat lite i trädgården,
krattar fram grusgången som är igenväxt
och planterat lite blommor.
 Bokarna har slagit ut och är super våriga
tänkte jag skulle plantera en blodbok på framsidan
tycker dom e riktigt fina.

Inspirationsbild
Denna boken är ju då 135 år...:)

Man kan ju göra ett cykelställ av boken om man vill, haha


Tycker att ljuslyktor man har ute är helt värdelösa,
ljusen bara smälter om man inte envisas om att ta
in dom och det gör inte jag..på sommaren
är det ändå så ljust så jag tog bort glaset på dom
och satte in blommor i olika krukor jag 
hade i förrådet.
Mina favoritblommor, Solöga och Murgröna



  
 

Passade på att pressa lite blommor som
jag ska ha i en tavelram av ett spröjsat
gammalt fönster i framtiden







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar