Translate

onsdag 8 augusti 2012

Dumhet!!

Jag hade tänkt mig att slipa betonggolvet i tvättstugan idag.
Jag hyrde en fin handmaskin på ramirent å undrade lite om man verkligen behövde en hyrdammsugare också. Vi har ju en gammal vanlig som är lite slit å släng med. Tänkte de att om jag kör lite i stöten å tömmer den regelbundet å med dubbla filter så funkar de nog. De gjorde de inte!! Den fick stopp efter typ 0,5m2 sedan öppnades den å skickade ut allt damm istället. :( så lite brådis sedan för att täcka de två dörrarna som är i rummet så tog jag silvertejp å börja täta ena med. Men i mitt lilla irriterade / stressade huvud så slant jag med min nästan hela mattkniv å skar upp fingret Jag har tydligen väldigt bra blodflöde i mina fingrar.
Så med lite hjälp av Lina å familjen Mumin så blev de avhjälpt.
Imorgon ska jag till ramirent å hyra mig en bra dammsugare så detta blir gjort innan fredag!!
Nu pallar jag inte mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar