Translate

måndag 25 juni 2012

Måla å måla igen.

Idag har lina å jag målat väggarna i sovrummet. Blev lite svårt att få de att täcka så var tvungna att måla allt 3 gånger. Men de får man väl ta för man vill ju att de ska se vettigt ut nu när man ändå gör de. :) De blev iaf en mörk blå färg som lina valde. Hon har haft sina idéer innan men de har nog alla slutat bra anser jag så vi får se hur de hela blir. Hon i affären var väldigt skeptisk till de hela. Hon sa "de här kommer bli ett väldigt mörkt rum." haha ser nog lite annorlunda ut. Men kommer nog gilla de när allt är färdigt. :)
Jag har även monterat klart min stoora garderob samt monterat en fast andra hyllor till lina. Tar längre tid än vad man kan tro. De var ju så pass lågt till taket i källaren så jag var tvungen att montera den i stående ställning. Lite jobbigt/krångligt. Men de funkade de med.
Nu märker man resultat iaf. Man kan börja bli av med alla säckar med kläder så man kan få lite ordning på kaoset!! :)

2 kommentarer:

  1. Snygg garderob =)

    SvaraRadera
  2. Jo ska dit handtag med. Inte säkra på vilken höjd bara.
    Sedan så ska vi montera upp en till. :)

    SvaraRadera